Tagastamisreeglid
TAGASTAMISREEGLID
Kui teil on küsimusi, pöörduge abi saamiseks eksperdi poole.
VÕTA MEIEGA ÜHENDUST:
SALES@BALKANENERGY.EE
Meie agendid on saadaval
esmaspäevast reedeni – 09:00-17:00
KUIDAS SEE TÖÖTAB?
Võtate ühendust meie klienditeenindusega ja ütlete meile, miks soovite toodet tagastada või ümber vahetada.
Meie meeskond uurib teie juhtumit ja pakub teile parimat võimalust.
Pärast kauba kättesaamist kontrollib tehnikaosakond toote seisukorda.
Saate oma raha tagasi või saate uue toote, mida soovite.
TAGASTUS- JA VAHETUSPERIOOD
Kui soovite oma ostu tagastada või ümber vahetada, on teil aega 60 päeva pärast tarnekuupäeva.
Pange tähele, et kui klient otsustab transpordi korraldada, vastutab ta sellega seotud kulude katmise eest.
Nõuded tagastamiseks:
- RMA taotluse vorm
- Arve
- Makse kviitung
Tagastatavad tooted peavad olema hästi pakendatud, et vältida transpordi käigus tekkivaid kahjustusi, vastasel juhul tasub kahjud klient.
TAGASTAMISE MEETOD JA AJASTAMINE
Energiamajanduse tehnikaosakond kontrollib iga tagastatud toodet ja klienti teavitatakse selle olekust.
Hüvitame teile tagastatud kauba eest samal viisil, nagu te nende eest maksite. Soovi korral saate sama kauba vastu vahetada.
Kulleriga tagastamise korral töötleme pärast teie tagastuse kättesaamist seda 14 tööpäeva jooksul . Olenevalt teie panga töötlemisajast võib pärast tagasisaatmise töötlemist kuluda kuni 7 päeva, et teie kontot kajastada.