Saatmispoliitika
Kui anname teile täieliku meelerahu, saate oma tellimused kulleriga
ja edastame teile jälgimisnumbri.
Me hoolitseme toodete eest eriti hoolikalt, et need oleksid tõhusalt pakendatud ja saaksime vältida kahjustusi.
MIDA ME PAKUME?
VÕIMALIK KIIRE
TARNE
Tasuta kohaletoimetamine toodetele*
VEOSTE KINDLUSTUS
SAATMINE TEIE KÕRVALTELELE
Kuidas kontrollida tellimuse olekut?
Kui teie tellimus on pakitud ja saadetud, saate teatise oma jälgimisteabega.
Kui kiire on täitmine ja kohaletoimetamine?
Kui teie üksus(ed) on lähetatud, saate e-kirja, mis sisaldab teie jälgimisteavet. Tänase siseriikliku tellimuse kohalejõudmiseks kulub 10–14 päeva .
Mõnel väga harvadel juhtudel võib tekkida viivitus.
Teemenõuded järgmised kulleritega: ja
Mis on saatmiskulud?
Pakume kindlat saatmishinda, mis põhineb kogu ostukorvi kaalul:
0-1 kg. | 10 € |
1-10 kg. | 15 € |
10-20 kg. | 20 € |
20-30 kg. | 30 € |
30+ kg. | 60 € |
Pakume tasuta kohaletoimetamist ainult valitud toodetele*.
* Pange tähele, et pakume kohaletoimetamist ainult teie kõnniteele .
Kas saadate rahvusvaheliselt?
BALKAN ENERGY tarnib järgmistesse riikidesse:
Andorra, Austria, Belgia, Bulgaaria, Horvaatia, Küpros, Tšehhi Vabariik, Taani, Eesti, Prantsusmaa, Saksamaa (Mine balkanenergy.de ), Kreeka, Ungari, Iirimaa, Itaalia, Läti, Liechtenstein, Leedu, Luksemburg, Monaco, Holland, Poola , Portugal, Rumeenia, San Marino, Slovakkia, Sloveenia, Hispaania.
MIS ON VEOSIKINDLUSTUS JA KUI PALJU SEE MAKSAB?
See on kindlustus, mis üldiselt kaitseb saadetisi transpordi ajal kaotsimineku, kahjustumise või varguse eest. See kaitse on väljaspool põhilist kahjukindlustust, mida võidakse pakkuda, ja see hüvitab kauba määratud väärtuse, kui kaetud sündmus toimub kauba transiidi ajal.
Veosekindlustus annab teile kindluse, et kui transiidil peaks midagi valesti minema, saate kaubaarve alusel hüvitise väärtuses. Kommertsarve puudumisel lähtutakse summa määramisel turuväärtusest. Samuti hüvitatakse transpordikulud.
Meie veosekindlustuse tasu määratakse tootetüübi järgi. Seda saab lisada kassas.
Mis siis, kui mu saadetis kaob?
Pretensioonid transpordi käigus iga päev läinud pakkide kohta tuleb saata 14 kalendripäeva jooksul pärast tellimuse esitamist aadressil sales@balkanenergy.ee .
Kui sisestatud tarneaadress on õige, katame teie eest asendustellimuse saatmise kulud.
Lisaks oleks kadunud saadetise asukoha leidmiseks foorum ühendust võtta kulleriteenuse pakkujaga.
Minu tellimus näitab, et see on saatjale tagastatud, mis toimub?!
jälgimisteave edastati teile õigesti, kuid seda ei võetud vastu, tagastatakse meile tagasi nõudmata saadetised.
Tellimustele, mille kohta ei ole esitatud või mille aadress oli algselt esitatud, kohaldatakse uusi saatmiskohti .
Mis juhtub, kui mu tellimust tagastatakse?
Saadetised, mida ei ole vastu võetud või millel on vale aadress, tagastatakse meile. Kui see juhtub, rakenduvad kasutatud kulleriteenuste eest uued kohaletoimetamise eest.
Kuidas oma tellimust tühistada?
Kui soovite oma tellimust muuta või tühistada, võtke meiega ühendust aadressil sales@balkanenergy.ee .
Kui meie ladu on teie tellimuse teele saatnud, vaata lisatasusid.
Kas teil on küsimusi? Oleme alati olemas, et aidata.
Saada meile kiri sales@balkanenergy.ee