Menu
Your Cart

Garantiipoliitika

 

Teie meelerahu huvides pakume kõikidele oma toodetele garantiid.
Kui soovite kasutada oma õigust garantiile, võtke meiega ühendust ja me juhendame teid protsessis.

 

MIDA SA SAAD?

 

GARANTII

6 KUUD - 5 AASTAT

 

KIIRE VASTUS

 

AGENDI TUGI

 

GARANTII TEENUSE POLIITIKA


Kõikidel BALKAN ENERGY poolt pakutavatel toodetel on Euroopa seadusandluse nõuetele vastav garantiiaeg. Toote alarühmades on võimalikud variatsioonid. Täpsema teabe saamiseks vaadake oma tootega kaasasolevat dokumentatsiooni.

1. Tootegarantii kehtib ainult siis, kui sellega on kaasas:
- Ostudokumendi originaal (tšekk, arve, liisinguleping).
- muud dokumendid.

1.1 BALKAN ENERGY jätab endale õiguse keelduda garantiiteenindusest, kui garantiikaardile märgitud andmeid on muudetud, kriipsutatud või lisatud.

2. Rikke korral on BALKAN ENERGY kohustused:
- Viia defektne toode müügilepinguga vastavusse seaduses ettenähtud tähtaja jooksul.
- Asendage defektne toode oma äranägemise järgi.
Toote asendamise korral võib selle asendada sama mudeliga või muu samaväärse mudeliga, millel on samad funktsionaalsed ja tehnilised omadused kui originaaltootel.

3. Garantii ei kata järgmist:
- Perioodiliste ülevaatuste läbiviimine, hooldus, remont või tavapärase kasutamise tagajärjel kulunud osade asendamine.
- defektid, mis on põhjustatud ebaõigest kasutamisest või paigaldamisest (ülekoormus, mehaanilised kahjustused, löök, temperatuuri, niiskuse, vedeliku, tolmu, toidu, joogi, esemete, taimede, loomade, putukate, mürgiste ainete või muude tegurite mõju, mis ei ületa lubatud piirnorme), kasutamine toodet muul viisil kui kasutusjuhendis kirjeldatud. 
- Kui Kasutusjuhendis kirjeldatud transpordi, paigaldamise, kasutamise ja ladustamise tingimused ei ole täidetud.
- Elektrilöögi, äikese, üleujutuste, tulekahjude, sõdade, kodanikuallumatuse, vääramatu jõu, mittestandardse toiteallika toimimise või muude tootjast, maaletoojast ja kauplejast sõltumatutest välismõjudest põhjustatud kahjustused.
- Töötades mittestandardse toitevõrguga, muude ebasobivate või mittestandardsete seadmetega.


4. Garantii ei piira Euroopa õigusaktidega määratletud tarbija õigusi.

5. Sõltumata kommertsgarantiist vastutab müüja tarbekaupade müügilepingule mittevastavuse eest vastavalt direktiivis (EL) 2019/2161 sätestatule.

PUIDUKÜTTEPLIIDID, PLIIDID JA KATLAD/PELLETAPHID JA KATLAD:

  1. STANDARTGARANTII 2-AASTAST

Optimaalse jõudluse tagamiseks ühendage kütteseade sobiva korstnaga, järgides vastavaid tehnilisi juhiseid. Ärge unustage seda kasutada vastavalt kaasasolevatele juhistele. Soovitatav on lasta kvalifitseeritud korstnapühkijal kontrollida korstna sobivust. Teie meelerahu huvides anname kütteseadmele kaheaastase garantii, välja arvatud vooderdised nagu plaadid, looduskivi, metall ja tavapäraselt kuluvad komponendid. Lisaks pakume vabatahtlikku VARUOSADE GARANTII*. 
Juhtudel, kui pliit või küttesisend on vett kandev, on oluline kütteringi korralik integreerimine. Valed ühendused võivad mõjutada teie seadme pikaealisust. Pidage meeles, et meie garantii ega garantii ei kata kohapealsetest paigaldusvigadest tulenevaid kahjustusi.
 Mõned näited komponentidest, mida ei käsitleta, on järgmised: 

  • Tihendid nagu ukse- ja aknatihendid 
  • Põlemiskambri vooderdus/plaadid on valmistatud šamottist, spetsiaalsest keraamikast või vermikuliidist 
  • Põlemiskambri klaasid 

Oluline on meeles pidada, et meie garantii ja garantii ei laiene kahjudele, mis on põhjustatud: 

  • Termilise ülekoormuse tõttu tekkinud praod või rooste (töötamine üle lubatud kütusekoguse) 
  • Ebaõige kasutamine, kasutamine ja hooldus 
  • Kahjustatud elektroonika, mis on põhjustatud elektrilöögist või seadme ebaõigest kasutamisest
  • Koostamis- ja kasutusjuhiste eiramine 
  • Sobimatute kütuste kasutamine 
  • Rikked, mis on tingitud kohalikest tingimustest, nagu korstna ebapiisav tõmme või halvenenud põlemisõhu juurdevool 
  • Rooste moodustumine liigse niiskuse või agressiivsete puhastusvahendite tõttu 
  • Pliidivärvi värvimuutus termilise ülekoormuse tõttu 

Kuigi üksuse värv talub põlemiskambri temperatuure, võib keskkonnategurite ja kütuse omaduste tõttu tekkida pinna korrosioon. See on normaalne ega mõjuta seadme eluiga. Pidage meeles, et sobimatute kütuste kasutamine või kütteseadme ülekoormamine võib põhjustada enneaegset kulumist, mida meie garantii või garantii ei kata. Garantii algab tarne- või kokkupanemise päeval. Kõrvaldame kaebused kahjustatud komponendi parandamise või väljavahetamisega. Transpordi- ja paigalduskulusid ei hüvitata, kui pole ette nähtud. Kaebuste korral võtke meiega ühendust ja esitage vajadusel fotodokumentatsioon. Otsustame, milline on parim lahendus probleemi lahendamiseks.

  1. VARUOSADE GARANTII:

2.1. Puuküttega ahjud, pliidid ja kaminad:

Varuosade garantiiprogramm hõlmab tavapäraselt kulunud komponente, näiteks:

  • Tihendid
  • Tihendid
  • Klaaspaneelid 
  • Ukse käepidemed
  • Kõik osad, mida saab põlemiskambrist eemaldada.
  • Värvi värvimuutus – originaalse tehase pihustusvärviga varustamine

 Garantii ei kata tööjõudu. Garantii kaotab kehtivuse, kui seadet ei ole paigaldatud ega testinud pädev paigaldaja ning vastavalt seadmega kaasasolevas paigaldusjuhendis sisalduvatele juhistele.

2.2. Tahkekütusekatlad ja pelletikateld ja -katlad:

Varuosade garantiiprogramm hõlmab tavapäraselt kulunud komponente, näiteks:

  • Tihendid ja isolatsioonid
  • Tihendid
  • Klaaspaneelid 
  • Ukse käepidemed
  • Kõik osad, mida saab põlemiskambrist eemaldada
  • Elektroonika (1 kord osatüübi kohta)
  • Värvige

Garantii ei kata tööjõudu. Garantii kaotab kehtivuse, kui seadet ei ole paigaldatud ega testinud pädev paigaldaja ning vastavalt seadmega kaasasolevas paigaldusjuhendis sisalduvatele juhistele.
 

 

 

Oleme teie jaoks olemas.

Võtke ühendust BALKAN ENERGY klienditoega

Võtke meiega veebis ühendust vestluse kaudu või saatke e-kiri ja hankige oma arvutis, mobiilseadmes või tahvelarvutis eksperdilt tuge.

SALES@BALKANENERGY.EE